dinsdag 17 mei 2016

Dance on the Beach week 4

Wat een mooi patroon deze week! Deze is ontworpen door Atty van het blog atty-s.blogspot.com, je zal haar vast wel kennen want ze maakt de meest mooie creaties.
Via pinterest komen er, bij mij, regelmatig leuke en inspirerende projecten van haar voorbij!

Het was even stoeien, alweer, deze week. Het zal er wel bij horen tijdens deze CAL ;). Het eerste vierkantje werd veel te breed, hmmm, uithalen en weer opnieuw beginnen, toen had ik de slag gelukkig te pakken... Wederom heb ik deze week met naald 3,5 gehaakt, net als alle andere blokken.

Het patroon van deze week is terug te vinden via www.scheepjes.nl!

Mijn vier vierkantjes zijn al klaar en liggen op de stapel bij de rest van de blokken. Hoever zijn jullie ondertussen?

Ik hoop dat we komende week met een blauwe kleur mogen werken, haha :D

2 opmerkingen:

  1. Het sea pakket heeft al enkele blauwe tinten gehad, hoor! Ik moet nog mijn laatste van week ' afhaken en blocken en dan klaar!

    BeantwoordenVerwijderen