maandag 14 maart 2016

Wayuu mochila 'Kruis'

Tijdens het opruimen van mijn kantoor besefte ik ineens dat ik van een aantal Wayuu mochilas nog helemaal geen foto's heb gemaakt! Laat staan dat ik ze af en gebruik klaar aan jullie heb laten zien.
Dus ik zocht diezelfde middag nog de camera op om foto's te maken en deze mooierds aan jullie te laten zien...

Dit is de eerste van de reeks, deze tas maakte ik vorige zomer en was vlak voor de vakantie af. Perfecte timing, hij is dan ook fijn mee geweest tijdens onze vakantie in Zweden. Jup, deze heb ik ingepikt voor mezelf ;)

Nu de lente er weer aan komt is deze Wayuu mochila weer volop in gebruik. Fijne zachte kleurtjes, perfect voor het voorjaar!

Deze Wayuu mochila staat ook als haakpakket in de webshop, het is een fijn en groot model. Daardoor is het ook best veel werk om hem te maken, maar dan heb je ook wat! Dit is het grootste model, de overige haakpakketten zijn voor kleinere tassen :)

Ook geef ik workshops in het haken van Wayuu mochilas, kijk voor meer informatie op www.RiannesHaaksels.nl

2 opmerkingen: