vrijdag 26 februari 2016

Wayuu mochila haken, nieuw ontwerp!

Natuurlijk zit ik niet stil, het ene ontwerp staat net in de webshop en ik begin alweer aan een nieuwe.

Heerlijk met stiften en ruitjes papier stoeien, om vervolgens mijn garenkast in te duiken op zoek naar mooie kleurtjes, ik hou ervan!

Ik haak de patronen altijd eerst zelf, gewoon om te kijken of het allemaal klopt en of het word zoals ik in mijn hoofd had. Een Wayuu mochila word bij mij  minimaal twee keer gehaakt om te kijken of het patroon klopt, vaak zelf drie keer. Verder ben ik niet zo perfectionistisch hoor, valt reuze mee haha ;).

Dit patroon gaat in ieder geval wel wat aangepast worden. Niet omdat het niet leuk is, maar het kan beter, er mist iets. Dus we stoeien gewoon weer verder.

Kun je niet wachten tot dit patroon uit is? Geen probleem, er staan al vijf andere leuke haakpakketten in de webshop!

Misschien zie je het niet zitten om alleen aan deze techniek te beginnen, ik geef ook workshops in het haken van Wayuu mochilas. De eerst volgende is in Hattem bij Blok borduren op zaterdag 12 maart, voor deze workshop kun je je opgeven in de winkel. Telefoonnummer 038 4443208

2 opmerkingen:

  1. Ik verbaas me er soms een beetje over dat je de Wayuu tassen nog niet zat bent om te haken hihi ;) Maar zoals altijd wordt deze ook weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ze nog lang niet zat, haha. Elk ontwerp en elke kleurencombinatie pakt zo anders uit, dat houd het leuk!

      Dank je wel :D

      Verwijderen