donderdag 31 december 2015

2015

Op de laatste dag van 2015 even terugblikken op de werkjes van afgelopen jaar.

Dit waren de populairste foto's op mijn instagram, leuk om te zien wat jullie het leukst vonden! De flamingo's staan er natuurlijk tussen, net als een heel aantal van mijn Wayuu mochilas en de heerlijk warme en kleurige omslagdoek in krokodillensteek <3

Het jaar 2016 staat voor de deur en ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties op mijn werk! Voor de bestellingen en de gezelligheid tijdens de workshops, op naar een goed en gezond nieuwjaar met veel creativiteit :D

In januari is RiannesHaaksels officieel een jaar in de lucht en dat moet natuurlijk gevierd worden! Hou dan ook mijn social media in de gaten zodat je geen acties mist...

Voor nu wens ik jullie een fijne oudjaarsdag, ik ga gezellig oliebollen bakken bij mijn ouders!

5 opmerkingen:

  1. Mooi overzicht en leuke dingen heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi overzichtje met mooie creaties. Ik ben dan ook erg benieuwd wat je het komende jaar gaat laten zien.
    Ik wens je heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2016 toe!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het eerste project voor het nieuwe jaar is bijna af :D.
      Jullie ook alle goeds in 2016! <3

      Verwijderen
  3. Mooi overzicht.Bij deze een goede jaarwisseling en heel veel mooie nieuwe creaties in 2016 !

    BeantwoordenVerwijderen