woensdag 23 september 2015

Wayuu mochila

Ik kan wel zeggen dat ik verliefd ben op dit ontwerp en vooral deze kleurencombinatie. Heerlijk herfstig en ontzettend passend bij de tijd van het jaar.

Dit is het zelfde ontwerp als de tas waar ik al eerder over schreef, hier vind je het betreffende blogbericht. Het is erg leuk om te zien hoe elke kleurencombinatie zo ontzettend anders uitpakt en dat terwijl het zelfde patroon gebruikt word.

Ondertussen ben ik met een derde tas begonnen met dit ontwerp om de puntjes op de i te zetten en ga ik binnenkort beginnen met het patroon uit schrijven voor een nieuw haakpakket!

Kun je niet wachten tot dit model online is? Onder het kopje haakpakketten in mijn webshop vind je nog meer leuke modellen!

Zie je het niet zitten om zelf aan deze techniek te beginnen? Ik geef ook workshops in deze techniek, de actuele data kunt u ook terug vinden in de webshop. 

Vind u het prettiger om een workshop bij je thuis te doen of kunt u deze data niet?Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden, info@ rianneshaaksels.nl (aan elkaar).

4 opmerkingen: