dinsdag 15 september 2015

Herfstfair Vaassen

Bron: http://b-event.nl/herfstfair
Aankomend weekend word er een herfstfair georganiseerd op een prachtige locatie! Namelijk bij Kasteel Cannenburch te Vaassen. Ook ik ben hier te vinden en dat op zondag 20 september.

Natuurlijk gaan al mijn haaksels mee, maar dit keer neem ik veel meer mee! Behalve mijn haaksels en haakpakketten neem ik ook gripfids, schuimrubberen kubussen, vilt, Clover Amour haaknaalden (in set en los) en ook gaan er veel kleurrijke bollen garen mee. Ben je nieuwsgierig? Kom vooral gezellig langs :D

Kijk voor meer informatie over de fair op www.b-event.nl/herfstfair!

Zie ik jullie zondag?


2 opmerkingen:

  1. Leuk Rianne, ik denk dat ik wel langskom ;) Even kijken hoe ik alles ga combineren. Prachtige locatie trouwens voor een fair ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn als het gaat lukken! Let op, ik ben er alleen zondags :).

      Ik ben ontzettend benieuwd naar de locatie, het ziet er allemaal super mooi uit!

      Verwijderen