dinsdag 22 september 2015

Herfstfair in Vaassen

Zondag ochtend om zes uur ging mijn wekker en dat vond ik best vroeg! Gelukkig hadden vriendlief en ik de zaterdag ervoor al de auto ingepakt, dat scheelde op de vroege morgen. Om kwart voor zeven reed ik richting een lief vriendinnetje die mij gezellig de hele dag mee ging helpen.

Eenmaal op locatie, en wat voor eentje, hebben we de auto uitgeladen en deze eerst weggezet. Toen we terug liepen naar de kraam zijn we voor het pand langs gelopen, wat een mooi gebouw. Als je van oude panden houd is het zeker de moeite om eens langs Kasteel Cannenburch te gaan.

De kraam eenmaal ingericht eerst even een kopje thee gedronken en toen kwamen de eerste mensen ook al! Ik had de campingstoeltjes meegenomen, maar eigenlijk was dat niet eens echt nodig.

Het was een super gezellige dag, met veel leuke kramen en fijne mensen. De dag vloog dan ook echt om! We hebben over de hele dag twee kleine buitjes regen gehad, gelukkig niet veel of lang, dus over het weer mochten we echt niet klagen.

Volgend jaar wil ik zeker vaker op een fair gaan staan, het is te leuk om het niet te doen.

Kort om, een fijne gezellige herfstfair gehad met veel leuke mensen en reacties! En dat allemaal ook nog eens op een hele mooi locatie.




4 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit.Helaas geen tijd gehad die kant uit te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook heel erg gezellig. Geeft toch niet, een volgende keer beter! :)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie, gekleurde kraam had je! Klinkt als een hele gezellige dag..

    BeantwoordenVerwijderen