maandag 9 februari 2015

Wayuu mochila bloem motief



Op oudjaarsdag begon ik aan een nieuw patroon voor een Wayuu mochila.

Ik zocht mooie knal kleuren bij elkaar, namelijk blauw, roze en geel. Knallend het nieuwe jaar in was het idee er achter en dat is zeker wel gelukt!

Voor het weekend maakte ik de band voor de tas af en toen kon hij eindelijk in elkaar gezet worden! Een hele dikke maand ben ik er mee bezig geweest, niet constant achter elkaar natuurlijk. Er waren ook genoeg andere bezigheden de afgelopen maand, maar nu is hij helemaal af!

Gister ochtend hebben vriendlief en ik even de tijd genomen om de tas op de foto te zetten.

De tas heeft een bodem diameter van ongeveer tweeëntwintig centimeter en een hoogte van ongeveer vijfentwintig centimeter. Een heerlijk maatje!

Ondertussen ben ik aan een tweede tas met dit motief begonnen, alleen dan in mooie pastel kleuren.
Terwijl ik daaraan bezig ben maak ik ondertussen foto's en schrijf ik een bodem patroon helemaal uit want dit model word het volgende haakpakket voor in de webshop!

Strak is er dus keuze uit twee verschillende haakpakketten voor het haken van een Wayuu mochila!

De eerste is een klein maatje met een bodem diameter van ongeveer vijftien centimeter en de hoogte van ongeveer achttien centimeter. Dit tasje heeft het zandloper patroon en is het ideale maatje om mee te beginnen!
Klik hier om direct naar dit haakpakket te gaan.

Het tweede pakket is in de maak! Ik zal mijn best doen om dit pakket zo snel mogelijk klaar te hebben voor in de webshop :).







2 opmerkingen:

  1. Als ik zo jouw berichtjes lees ben je een druk baasje aan het worden!!
    Mooie tas trouwens!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja dat klopt wel een beetje, maar het is wel lekker druk en leuk :D.
      Dank je wel!!

      Verwijderen