donderdag 29 januari 2015

Vakantie deken

Kennen jullie de vakantie deken nog? Hier blogde ik voor het laatst over de deken. Ondertussen is hij all een tijdje af maar ik heb hem nog niet hier laten zien!

Nu van deze vrolijkerd ook mooie foto's zijn gemaakt vond ik het wel tijd worden om ook eens een berichtje te maken over deze zigzag deken.

Deze deken meet maar liefst 210 bij 180 centimeter! Heerlijk groot, om lekker onder weg te kruipen op de bank.
Ik heb geen idee hoelang ik er uiteindelijke mee bezig ben geweest, af en toe een rijtje erbij haken en vervolgens lag de deken weken te wachten op nog meer nieuwe rijtjes.

Ik gebruikte dit patroon. Een fijn patroon om lekker gedachteloos aan te werken, stokje voor stokje...

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Geweldige kleurtjes!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n soort deken ben ik ook nog ergens mee bezig... Het was de bedoeling om mijn restjes katoen erin te verwerken... Maar hij ligt nu al máánden stil te wachten.... Het is inderdaad een lekker project om af en toe een rijtje aan te haken.
    Hij ziet er erg vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen