woensdag 8 oktober 2014

Nieuwtje!

Afgelopen zaterdag ben ik naar Meppel geweest, hier zit een erg leuke handwerkwinkel en daar heb ik fijn even rondgeneusd. Ik ben er niet alleen voor het rondneuzen langs geweest, nee het had een reden, ik ging langs om het over de Wayuu Mochilas te hebben. Dit betekend dat ik ook in Meppel workshops Wayuu mochila haken ga geven! Hoe leuk is dat? Ik vind het super leuk :D 

Het gaat om vrijdag 21 november en vrijdag 28 november.

Wat moet je weten voordat je je opgeeft voor deze super leuke workshop? Je 'moet' in ieder geval weten hoe je een vaste haakt, hoe je een rondje haakt en hoe je meerdert.

De inhoud van de workshop is als volgt, het is de bedoeling om een start te maken met een Wayuu Mochila. Tijdens de workshop word de gebruikte techniek behandeld,

De workshop word gehouden bij Krea Hobby te Meppel van half 10 tot 4 uur 's middags. De opgave voor de workshop kunt u in de winkel doen, via de mail of even bellen (0522-292232) met de winkel.

Er is plek voor maximaal 6 personen per datum en een minimum van 4 personen. Voor koffie/thee en wat lekkers word gezorgd. U zult zelf even een lunchpakket mee moeten nemen.

De kosten bedragen €42,50 per persoon, dit is inclusief het benodigde garen en thee/koffie plus wat lekkers.

Er zullen leuke kleuren katoen aanwezig zijn. Vind u het lastig om zelf een kleurencombinatie te maken? Wij helpen u hier graag mee! Probeer wel van te voren te bedenken welke kleurencombinatie u graag wilt gaan gebruiken, dit maakt het wat makkelijker en zal minder tijd kosten. 

Vergeet je lunchpakket niet en neem je haaknaald 2 en 2,5 mee!

Voor actuele workshop data vind u via www.RiannesHaaksels.nl!

6 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Heel leuk idee. Jammer dat ze dit nergens in België geven. Of jij moest eens afzakken naar hier? Veel succes met het geven van jouw workshops!
    Fijne dag, groetjes Tinne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in het noorden van Nederland, dus even afzakken naar België... ;)
      Dank je, komt helemaal goed!

      Verwijderen
  2. Ik ga even goed nadenken of ik mee wil (en kan) doen. De haaktechniek heb ik inmiddels onder de knie, maar het splitsvlechten wil ik graag leren. En het is natuurlijk heel gezellig om met een groepje aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker gezellig! Er zijn ook nog 2 datums in Steenwijk, die zijn eerder dan in Meppel :)

      Verwijderen
  3. ooo...wat jammer dat het niet bij mij in de buurt is, lijkt me superleuk om die techniek te leren, maar Meppel is me te ver weg. Veel succes én plezier natuurlijk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen