zondag 12 oktober 2014

Workshop Wayuu Mochila #2

Gister was de tweede workshop Wayuu mochila style tas haken. Ook dit was een super geslaagde workshop, wederom een leuke en gezellige groep dames aan tafel. Bedankt daarvoor dames!

Dit keer heb ik wél foto's gemaakt! ;) Even in de pauze toen een aantal de stad in waren gauw een foto gemaakt van de tafel op dat moment. Zo leuk om te zien dat iedereen een andere kleuren combinatie uitzoekt, daar kan ik echt van genieten!

Tijdens de workshop heerste er af en toe een complete stilte in de winkel, eentje van uiterste concentratie. Geconcentreerde gezichten, zachtjes tellen of het steken aantal wel klopt en een zucht van verlichting als het aantal overeen kwam met het patroon.

Komende woensdag heb ik weer een groep dames, een groep die elkaar al kent! Dat beloofd weer een gezellige dag te worden.. Heb er nu al zin in :)

Kijk voor nieuwe workshop data op RiannesHaaksels.nl!

2 opmerkingen:

  1. Toch altijd leuk die workshops. Je doet heel veel inspiratie op van anderen en je leert ondertussen de kneepjes van het mochila style tas techniek. Super !!!
    Beetje jammer dat ze hier in de (verre) buurt geen dergelijke workshops geven.
    Misschien kan je eens afzakken naar hier? :-)
    Wens je verder een heel fijne zondag toe. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad jammer dat ze geen workshops geven in deze techniek bij jou in de buurt. Echter even afzakken naar Belgie zit er niet in, al zou ik dat best willen. Voorlopig ben ik best vol gepland!
      Je kunt natuurlijk ook eens naar boven stijgen? ;)

      Verwijderen