maandag 22 september 2014

Workshop Wayuu mochila, nieuwe data!

Wegens het succes van de workshop hebben wij vanmorgen twee nieuwe data ingepland voor de workshop Wayuu mochila style haken!

Het gaat om de zaterdag 25 oktober en dinsdag 18 november.

Wat moet je weten voordat je je opgeeft voor deze super leuke workshop? Je 'moet' in ieder geval weten hoe je een vaste haakt, hoe je een rondje haakt en hoe je meerdert.


De inhoud van de workshop is als volgt, het is de bedoeling om een start te maken met een Wayuu Mochila. Tijdens de workshop word de door mij gebruikte techniek behandeld, ook gaan we bezig met splits vlechten om een schouder band te maken.

Er is plek voor maximaal 6 personen per datum en een minimum van 4 personen. Voor koffie/thee en wat lekkers word gezorgd. U zult zelf voor een lunchpakket  moeten zorgen, eventueel is er een bakker vlakbij!

De kosten bedragen €42,50 per persoon, dit is inclusief het benodigde garen en thee/koffie plus wat lekkers. Om te voorkomen dat mensen op het laatste moment afhaken hebben wij besloten dat er vooraf dient te worden betaald. Uw opgave is dus pas definitief als er betaald is. U kunt zich opgeven in de winkel of bij mij.

Er zullen volop leuke kleuren katoen aanwezig zijn. Vind u het lastig om zelf een kleurencombinatie te maken? Wij helpen u hier graag mee! Probeer wel van te voren te bedenken welke kleurencombinatie u graag wilt gaan gebruiken, dit maakt het wat makkelijker en zal minder tijd kosten. 

Wilt u zelf met een groep van 4 tot 6 personen komen, laat het dan weten dan kunnen we een datum in plannen.

Vergeet je lunchpakket niet en neem je haaknaald 2 en 2,5 mee!

*Actuele workshop data zijn terug te vinden op www.RiannesHaaksels.nl!

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat het zo goed loopt! Veel plezier. Ik ga het toch maar zelf proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je toevallig ook workshop plannen in december? Ik ben in Nederland vanaf 21 december en zou heel graag meedoen��. 30 december ga ik weer terug naar Zweden waar ik woon. Maar dit is voor iedereen een drukke tijd dus ik kan me voorstellen dat je dan geen workshops geeft.

    Groetjes,

    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ligt er een beetje aan of er dan ook workshops in gepland worden. Ten eerste of er nog genoeg animo is en wat je zegt, december is voor iedereen een drukke en pok een dure maand dus ik weet niet of er veel animo is voor workshops in december.

      Ik zou zeggen, hou mijn blog in de gaten. Zodra er meer data bekend worden zat ik dat direct plaatsen :).

      Verwijderen