zaterdag 22 februari 2014

Uilen en olifanten tutteldoekjes

Ik haakte nog een uilen tutteldoekje gisteravond. Fijn tijdens het tv kijken op de bank kan ik het doekje haken. Het uiltje vergt wat maar concentratie, maar is ook zo klaar!

Hier vind je het patroon naar het tutteldoekje van de uiltjes. En hier vertelde ik al eerder over de tutteldoekjes!

Ik besefte me vanmorgen dat ik ook nog twee olifanten tutteldoekjes had gehaakt. Had er zelfs al foto's van gemaakt, maar nog niet hier geplaatst. Dus bij dezen!
Hier vind je het patroon, wel in het Engels maar goed te doen vind ik!

Zo maar eens kijken wat ik vandaag eens zal gaan haken! ;)

Zou je het leuk vinden om mij via Facebook te volgen? Facebook.com/Rianneshaaksels Ik vind het in ieder geval gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten