maandag 9 december 2013

Muts

Nooit gedacht dat dit zo leuk kon zijn, mutsen breien! Ik kan zeggen dat ik de smaak behoorlijk te pakken heb, vind het echt heerlijk om te doen.

Afgelopen vrijdag gingen we samen eten met vrienden, super gezellig als altijd. Lief vriendinnetje vroeg of ik ook een muts voor haar kon breien, ze had me al vaker gevraagd maar toen kon ik nog geen mutsen breien. Ik wist gelijk welk garen ik voor haar zou halen, namelijk Novello van Scheepjes. Ze is gek op zwart en glimmertjes en dit is een top combinatie. Ook wou ze graag een strikje erop, deze heb ik op een broche speld gedaan zodat ze zelf kan kiezen waar ze het strikje doet of lekker zonder strik kan natuurlijk ook!
Ik mocht zelf weten wat voor muts, ik heb dit keer eentje gebreid die langer is. Je kan de boord dubbel slaan of lekker laten hangen zodat je zo'n leuke flubber achterop je hoofd hebt!

Ik heb een beetje ruzie met de camera, krijg de foto's niet mooi scherp en vermoed dat de lens wat vuil is. Sorry!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muts weer! Je hebt de smaak goed te pakken, erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het garen maakt hem erg gaaf, vind ik zelf ;). Het is zo heerlijk om te doen, ondertussen ook al een muts voor mezelf gebreid :).

      Verwijderen
  2. We kunnen de muts nog prima zien op de foto hoor, geweldige muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke flubber achterop je hoofd hahahaahhahahaha
    je kan het leuk vertellen!! muts is zeer geslaagd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wist niet hoe ik het anders moest omschrijven, maar ik begrijp dat ik in ieder geval één iemand een glimlach bezorgd heb ;).
      En de muts is ook goedgekeurd en al opgehaald! :D

      Verwijderen