zaterdag 15 juni 2013

Borduren

In het ban van het borduren! Ik ging op zoek naar borduur patronen, wie mij volgt via Pinterest zal dat wel gemerkt hebben ;). Ik heb van alles leuks gevonden, onder andere twee hele leuke grasparkietjes en deze ga ik eerst borduren. Dinsdag mee naar het handwerkwinkeltje en het garen erbij zoeken!

Ik ging een neuzen op google, om zelf foto's om te zetten in borduurpatronen. Gevonden! Dat wou ik even met jullie delen zodat jullie zelf ook jullie foto's kunnen omzetten naar patronen, het is nog geheel gratis ook! Klik hier om naar de site te gaan.

Onder andere deze Lori waar vriendlief een mooie foto van maakte heb ik omgezet naar borduurpatroon! Zo kunnen we onze hobby's mooi combineren ;)
Ik weet nog niet hoe je het aantal kleuren enzo moet instellen, weet wel dat deze ongeveer 75 kleuren heeft. Best veel als je nog geen borduurgaren hebt ;).

2 opmerkingen:

  1. Een mooie foto! Het is een handig programma inderdaad maar pas op, bij grotere borduurpatronen wordt hij erg 'korrelig'en gaat de kwaliteit wel achteruit. Ik ben erg benieuwd naar je eerste update..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad! Krijg je van die grijze blokjes erin.. Verder is het een erg leuk programmatje!
      Mooie hè, staan nog veel meer mooie op de laptop :D

      Verwijderen