donderdag 14 maart 2013

Sleutelhanger

Vanmorgen op tijd op de fiets naar een goeie vriendin geweest, dik acht km gewandeld en toen nog wat boodschapjes gedaan. Onder andere het mooie blauwe katoen wat ik in deze sleutelhanger gebruikt heb gescoord! Daarna op de fiets terug en je raad het al, gelijk maar even gefreuebeld ;).

Heerlijk genieten van het mooie weer! Ondertussen hou ik een tortelduif in de gaten die, vermoed ik, gegrepen is. Heb hem/haar achter in de tuin gezet met een schaaltje voer, dit eet ie dus dat is een goed teken! Hopelijk knapt ie op..

Heeft u belangstelling voor de sleutelhanger? Klik dan hier om naar mijn webwinkeltje te gaan!

14 opmerkingen:

  1. leuke hanger geworden. Mooie kleur ook. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne, leuke sleutelhanger. Ik heb je winkeltje ook al bekeken, mooi hoor. Je haakt (en breit)toch ook zo fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie sleutelhanger. En hopelijk komt alles goed met dat duifje !

    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Duifje is een tragisch verhaal.. Beestje knapte al aardig op, liep alweer wat rond enzo. Ik de hele middag heel goed opgelet, maar toch de kat gemist van de buren die over de schutting kwam. Pfff, duifje is dus vermoord door de kat!!

      Verwijderen
  4. Goed bezig, meis, leuk die sleutel hanger mooie kleur ook!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sleutelhanger! Mooie kleur blauw.. haakt altijd weer fijn met een nieuwe aanwinst hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geworden! groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een originele hanger! Mooi blauw kleurtje, die heb ik ook pas gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja lekker kleurtje he! Ik heb verder alleen wat roze tinten mee genomen maar zag die blauwe liggen, kon het natuurlijk niet laten ;)

      Verwijderen