maandag 21 januari 2013

Patroon vest

Wat een mooi wit wereldje! Voordeur ligt een sneeuwduin tegen aan en de achterdeur ook, haha. Het is glibberig op de weg, maar ach dat neem ik wel voor lief. Gewoon rustig aan doen!


De trui/vest waar ik aan begonnen was weer uitgehaald, toch te weinig garen. Had de stiekeme hoop dat de Wibra het goeie garen weer binnen zou hebben, maar mis gegokt. Dus gisteren lekker bolletjes zitten draaien ;).


Het patroon vond ik hier.


Ik ga nieuwe kleuren bij elkaar zoeken, waar ik wel genoeg van heb liggen! ;)


Fijne dag.

6 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de kleuren die je gaat gebruiken voor je vest
    Fijne dag en geniet van de mooie witte wereld
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo blijf je bezig...
    Doe voorzichtig buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou inderdaad!
      Het valt hier nog wel een beetje mee, gewoon rustig aan doen. Al waren de wegen nog wel heel smerig gisteravond.

      Verwijderen
  3. Niet uithuilen en opnieuw beginnen, maar uithalen en ,...juist!!!
    Fijne dag verder!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen