maandag 27 augustus 2012

Vrouwtjes Yoshi


Soms heb je van die momenten dat gewoon even niet weet wat te doen! Soms heb je momenten dat gewoon te veel dingen hebt die je wil doen, maar tegen de tijd dat je eraan toe bent weet je het niet meer. Zo'n moment had ik dit weekend.. Deken voor vriendinnetje is klaar, die ben ik nu aan het blokken want het bobbelde behoorlijk.

Dus, de map met uitgeprinte patronen erbij gepakt en gebladerd en kwam bij Yoshi uit. Ik heb al eens eentje gehaakt, die kun je hier vinden. Hier zit ook een link met het patroon bij ;). Ik vind haar leuk gelukt! In plaats van stekels heeft ze een strik gekregen.

Nu maar weer eens aan de sneup!

5 opmerkingen:

  1. Ja, ze is zeker leuk!
    Wat herkenbaar, niet weten wat te doen: het ene klaar, het andere geen zin in (liefst wel zin hebben in het onmogelijke, zoals er niet alle materialen voor hebben op een verkeerd tijdstip) en toch wat willen doen. Meestal tikken de uren weg zonder iets te doen, maar bij jou is het toch goed gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat iedereen die creatief bezig is daar wel eens last van heeft ;).

      De rest van de middag ben ik aan het patronen sneupen geweest hoor, niks gedaan verder! En dan ook echt niks... Hihi..

      Verwijderen
  2. Heel herkenbaar ;-)
    Maar wat is ze leuk geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen