vrijdag 31 augustus 2012

Sjaal

Deze kwam ik tegen op Pinterest, nu al verslaafd hoor! Ik vond hem zo geweldig dat ik hem gelijk ben gaan haken en het is helemaal niet moeilijk. Het patroon is hier terug te vinden.  Een kwestie van blijven meerderen. Zelf heb ik het niet helemaal naar het patroon gehaakt, beetje van mezelf en een beetje patroon ;).

Ik heb hem ook 'dubbel gehaakt', zal het proberen uit te leggen wat ik bedoel. Je zet een slinger van lossen op, eerst haak je aan de 'normale' kant van de slinger. Toen ik daar ongeveer zes toeren gehaakt heb, heb ik het draadje weggestopt en ben begonnen aan de andere kant van de slinger. Snap je het nog? Zo word ie lekker vol en warm is ie!

12 opmerkingen:

  1. Heel vrolijk ziet het er uit, maar wat een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee joh! Valt echt mee hoor, gewoon stokjes haken, niet meer (nou ja, vooral meer(stokjes)) en niet minder..

      Verwijderen
  2. Kun je het begin en eind nog vinden ? ;-)
    Ik vind hem super leuk geworden, leuk zo heel anders !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja begin en eind is nog te vinden! Ik vind hem ook erg leuk, ben nu nog 1 aan het maken met andere kleuren ;)

      Verwijderen
  3. Meid, wat haak jij toch snel...
    En wat een leuke sjaal. phoe phoe, ik wilde dat ik zo snel was....
    Liefs lieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal niet ontkennen dat het snel is, maar ik heb de hele dag de tijd om heerlijk te haken :).
      Oefening baart kunst, ik was ook niet zo snel ;)

      Liefs Rianne

      Verwijderen
    2. Ik heb ook heel de dag de tijd, hihi. Maar zoveel achtereen haken, gaat helaas niet. (mijn lijf wil dat niet) en euh.... lezen vind ik toch ook wel erg leuk...

      Verwijderen
    3. Ik ben ook een lezer, maar toch haak ik op dit moment meer dan dat ik lees ;).

      Jammer dat de hele dag haken niet gaat..

      Verwijderen