woensdag 21 maart 2012

Zigzaggen!


Dat is wennen, weer fulltime aan het werk en bijna geen tijd om te haken. Heel erg afkicken eigenlijk, maar des ondanks toch een aantal rijtjes kunnen haken aan de zigzag deken. Schiet al best wel op eigenlijk! Denk dat ik ongeveer op de helft ben van de maat die ik zou willen..

Ondanks de drukte op het werk, in een tuincentrum dus veel met kleuren bezig, toch aan het denken over een kleuren combinatie voor een andere sprei. Alweer, ja alweer één. Maar wil er nu een gaan haken voor op ons bed!  Met de kleuren van de lampenkap die ik een tijdje terug gemaakt heb.

Weet alleen nog niet hoe of wat, ga ik weer granny squares doen of een ripple of of of.....

2 opmerkingen:

  1. Of beiden...;-)
    Deze zigzag wordt in ieder geval erg mooi. Zulke prachtige warme kleuren! Lijkt me leuk in een tuincentrum werken, maar wel zwaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ons bed is 1.80 bij 2.00 dus de sprei moet minimaal 2.00 bij 2.20 worden eigenlijk, dus hou het eerst bij eentje haken! Weet alleen niet of vriendlief roze zo leuk gaat vinden ;).

      Het is leuk, erg leuk. Werken met planten en klanten adviseren, zonder plantenkennis kom je alleen erg moeilijk aan de slag in een tuincentrum. Zwaar werk, ligt eraan wat je zwaar vind. Je staat de hele dag en sleept heen en weer met plantenkarren, ik vind het wel meevallen. Al moet ik wel weer wennen..

      Verwijderen