zondag 19 februari 2012

Granny square


Vandaag alles maar eens op kleur gelegd. Beetje meer overzicht, zo heb ik minder kans dat ik me vergis.

Afgelopen week een dag alleen de 'hartjes' gehaakt en deze per kleur op een breinaald gedaan. Waar breinaalden al niet goed voor zijn, zo raken ze in ieder geval niet in de war of tussen de bank..

Van sommige squares heb ik al een tweede gehaakt. Deze squares, die ook wel Sunburst granny square genoemd worden, haken lekker snel weg.

Ga toch weer een poging ondernemen om er een sprei of deken van te maken. Nu we weer een laptop hebben zal het lastig worden, op deze manier kan ik weer heerlijk sneupen bij andere mensen op de blogs en doe ik weer inspiratie op.. Niet dat dat erg is, absoluut niet! Vind het heerlijk om te sneupen...

3 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van je squares, zie al uit naar het resultaat als het inderdaad een sprei of deken wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat zijn het er veel , leuk zo met deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel..
    ze haken lekker weg, dus dat gaat best snel!

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen